zamknij         x
Serwis www.manifold.pl używa plików cookies zgodnie z opisaną polityką prywatności. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na użycie plików cookies.
Zaloguj się lub zarejestruj
 
informacje oraz rezerwacje
+48 500 047 311
biuro@manifold.pl
FAQ
Regulamin Co to jest transfer lotniskowy?
Kiedy wykupujesz wakacje i przelot osobno – będziesz potrzebował dostać się z lotniska do miejsca zakwaterowania i spowrotem. Nasza firma jest jednym z największych niezależnych dostawców transferów lotniskowych w Krakowie i dlatego możemy zagwarantować wysoka i stabilna jakość.
Jakie usługi oferujecie?
Prywatne Taxi – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany samochód tylko dla Ciebie, najczęściej VW Passat lub Mercedes. Wszystkie ceny za cały samochód.
Transfer Premium - oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany Mercedes lub podobny luksusowy samochód z prywatnym kierowcą. Wszystkie ceny za cały samochód.
Przewóz wahadłowy – oferujemy przejazdy łączone do Twojego hotelu lub apartamentu. Podróżujesz z innymi pasażerami jadącymi w tym samym kierunku. Ten rodzaj przejazdu jest najtańszy.
Limo - oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany Mercedes klasy S z prywatnym kierowcą który zajmie się Twoim bagażem itd. Wszystkie ceny za cały samochód.
Długa Limuzyna- oferujemy nienagannie czystą, klimatyzowaną wydłużaną limuzynę Lincoln wyposażoną bardzo luksusowo. Prywatny kierowca zajmie się Twoim bagażem itd. Wszystkie ceny za cały samochód.
Minibus- oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany minibus wyłącznie dla Ciebie. Wszystkie ceny za cały pojazd.
Executive minibus – oferujemy nienagannie czyste, klimatyzowane minibusy wyłącznie dla Ciebie. Pojazdy tesą bardziej przestronne niż normalne minibusy, mają mniej foteli. Niektóre maja podłokietniki i stoliki. Kierowca zawsze ubrany w garnitur.
Autokary- oferujemy nienagannie czyste, klimatyzowane autokary wyłącznie dla Ciebie. Różne marki i ilości miejsc.
Jak mogę skontaktować się z biurem rezerwcji KrakowTransfer?
Możesz zadzwonić, wysłać sms, mail użyć skype albo komunikatora gadu gadu.
Czy mogę dokonać rezerwacji przez internet?
Tak. Po prostu wpisz dane w formularzu „szybka wycena” i od razu poznasz cenę. Póżniej sam decydujesz czy cena Ci odpowiada.
Czy muszę rezerwować przez internet? Czy mogę z kimś rozmawiać?
Nasz system rezerwacji internetowej jest prosty i łatwy w obsłudze, jeśli jednak preferujesz rozmowę możesz zarezerwować usługę dzwoniąc do nas. Linie telefoniczne są obsługiwane od 11:00 do19:00 od poniedziałku do piątku. Uwaga:Ceny rezerwacji telefonicznej mogą odbiegać od cen internetowych.
Jak dowiem się, że moja rezerwacja jest potwierdzona?
Po wysłaniu formularza wystawiony zostanie dokument „zamówienie rezerwacyjne” który zostanie potwierdzone przez nasze biuro. Potwierdzenie rezerwacji jest równoznaczne z wysłaniem Voucheru Transportowego zawierającego ważne informacje i instrukcje który należy wydrukować i trzymać z innymi ważnymi dokumentami. Jeśli nie dostałeś vouchera mailem prosimy o kontakt z naszym biurem.
Z jakim wyprzedzeniem powinienem rezerwować wasze usługi.
Jesteśmy w stanie wysłać samochód w ciągu 15 minut jednakże czym wcześniej tym lepiej. Zaleca się rezerwować nasze usługi z wyprzedzeniem 24 godzinnym. Jeśli dokonujesz rezerwacji na ostatnią chwilę najlepiej jest zadzwonić, ponieważ może zdarzyć się, że nie zdąrzymy potwierdzić Twojego zamówienia.
Czy mogę zarezerwować wasze usługi jeśli grupa jest liczniejsza niż 8 osób.
Jesteśmy w stanie przewieźć dowolna ilość osób używając naszych autokarów lub kombinacji mniejszych samochodów.
Co robić jeśli nie dostałem potwierdzenia a mój transfer jest rychły.
Proszę zadzwoń do nas a my zajmiemy się Twoim zleceniem bez zwłoki.
Czy mogę wprowadzić zmiany do mojego zamówienia zanim wylecę?
Nie martw się, jeśli jakieś dane uległy zmianie możesz dokonać zmian. Na voucherze odnajdziesz dane kontaktowe.
Czy mogę anulować moje zlecenie?
Tak możesz anulowac swoje zamówienie. Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
Jak znajdę kierowcę?
W większości przypadków kierowca będzie czekał zaraz za bramkami odprawy celnej w pobliżu informacji z tabliczką z Twoim nazwiskiem lub nazwą firmy. W niektórych przypadkach może to się jednakże różnić dlatego ważnym jest aby postępować zgodnie z instrukcjami z vouchera. Jeśli to będzie możliwe wyślemy Ci numer do Twojego kierowcy.
Co jeśli nie znajdę kierowcy?
Po upewnieniu się, że postąpiłeś zgodnie z instrukcjami z vouchera skontaktuj się z naszym numerem awaryjnym który znajdziesz na voucherze podając wszystkie szczegóły a nasz personei zajmie się Twoją sprawą.
Jak długo będę oczekiwał na lotnisku?
Jeśli zarezerwowałeś transfer prywatny Twój kierowca będzie gotowy jak tylko przybędziesz. Jeśli zarezerwowałeś transfer łączony wyruszysz jak tylko pozostali pasażerowie z tego samego lotu przybędą. Jeśli nie ma opóźnień wyjazd z lotniska następuje nie później niż 30 minut po przybyciu. Jeśli zamówiłeś transfer łączony rozkładowy pojazd odjedzie zgodnie z harmonogramem. Jeśli masz opóżnienie proszę nas poinformować w miarę możliwości.
Zgubiłem bagaż. Możecie go dla mnie odebrać?
Linie lotnicze maja podpisane umowy z lotniskiem którego pracownicy dostarczą bagaż do miejsca zakwaterowania.
Zostawiłem coś w samochodzie? Jak to mogę odebrać?
Prosimy o kontakt pod numerem wskazanym na voucherze. Dopełnimy wszelkich starań aby Twoja rzecz wróciła do Ciebie najszybciej jak to możliwe. Usługa może być płatna.
Co jeśli mój lot jest opóźniony lub wylądował wcześniej?
Twój lot będzie monitorowany więc jeśli Twój samolot wyląduje wcześniej lub będzie opóźniony wyślemy samochód w odpowiednim momencie – bez dodatkowych opłat. Olbrzymia ilośc naszych zleceń to obsługa b2b dlatego jeśli rezerwujesz transfer dla kogoś możesz być spokojny, że usługa zostanie wykonana profesjonalnie.
Co jeśli mój lot jest anulowany?
Skontaktuj się z nami tak szybko jak to możliwe. Monitorujemy tablice przylotów i dlatego prawdopodobnie nie wyślemy samochodu. Twoje zamówienie otrzyma status oczekujące na kolejne 24h w czasie których będzie można zmienić swoje zamówienie.
Co jeśli mój lot zostanie przekierowany na inne lotnisko?
Skontaktuj się z nami tak szybko jak to możliwe. Monitorujemy tablice przylotów i dlatego wyślemy samochód do innego portu lotniczego tylko po wcześniejszej autoryzacji zlecenia. Usługa może być płatna dodatkowo.
Co jeśli spóźnię sie na samolot?
Skontaktuj się z nami tak szybko jak to możliwe. Monitorujemy tablice przylotów i dlatego wyślemy samochód. Jeśli nie zostaniemy poinformowani a kierowca zostanie wysłany zastosujemy warunki umowy wraz z opłatą karną. Jeśli jednak poinformujesz nas o spóźnieniu zanim wyślemy kierowcę Twoje zamówienie otrzyma status oczekujące na kolejne 24h w czasie których będzie można zmienić swoje zamówienie.
Jak znajdę kierowcę w przypadku odbioru z hotelu?
Kierowca odbierze Cię z recepcji hotelowej.
Jak znajdę kierowcę w przypadku odbioru z dworca?
Po prostu wysiądź z pociągu i czekaj na peronie – kierowca Cię odnajdzie.
Czy mogę zamówić usługę pod prywatny adres?
Jeśli podróżujesz z lub do obiektu lub miejsca „nieturystycznego” proszę przesłać mapę lub inne wskazówki.
Czy macie zniżki dla dzieci i niemowląt?
Większość naszych transferów to usługi prywatne i płacisz za samochód. W przypadku transferów łączonych stawka jest taka sama dla dzieci i dorosłych. Zwracamy uwagę, że w niektórych przypadkach dzieci nie mogą podróżować na kolanach rodziców.
Czy macie pojazdy wyposażone w foteliki dla dzieci?
Tak nasze pojazdy są wyposażone w foteliki dla dzieci na żadanie. Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym.

Uwaga: zgodnie z dyrektywą unijną EU 2003/20/EC:
Każdy samochód, którym chcemy przewieźć dziecko, musi być wyposażony w odpowiednie urządzenie dostosowane do jego wagi i wzrostu. Na przednim siedzeniu pasażera dziecko nie może być przewożone tyłem do kierunku jazdy, chyba że pojazd nie ma przedniej poduszki powietrznej pasażera lub istnieje możliwość jej odłączenia. Prawo unijne pozwala na przewożenie dziecka o wzroście powyżej 1,35 m lub powyżej 12 lat z przypiętymi standardowymi pasami bezpieczeństwa. W Polsce taka możliwość istnieje wobec dziecka o wzroście powyżej 1,50 m.
Samochody uprawnione do zarobkowego przewozu osób podlegają następującym zasadą:
-dzieci poniżej 3 roku życia mogą podróżować na tylniej kanapie jeśli samochód nie jest wyposażony w fotelik
-dzieci powyżej 3 roku życia mogą podróżować na tylniej kanapie i muszą stosować pasy bezpieczeństwa jeśli samochód nie jest wyposażony w fotelik
Czy mogę przewozić wózek inwalidzki?
Tak oczywiście. Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym. Prosimy o informację czy wózek jest składany.
Czy zapłacę więcej jak będą korki?
U nas płacisz za przejechane kilometry a nie za czas. Nie musisz martwić się korkami - poprostu usiądź wygodnie I pozwól naszym doświadczonym kierowcą dowieźć Cię bezpiecznie do miejsca przeznaczenia.
Czy dostanę rachunek?
Tak naturalnie kierowca wystawi rachunek. Jeśli płaciłeś przez internet dostaniesz potwierdzenie płatności mailem.
Ile będzie trwała podróż?
Orientacyjny czas przejazdu wyświetlony jest w formularszu rezerwacyjnym i na voucherze. Czas przejazdu może jednakże odbiegać w zależności od natężenia ruchu, pogody i sytuacji drogowej.
Mam dużo bagażu, czy będzie na tyle miejsca w samochodzie?
Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym. Prosimy o informację o dużej ilości bagażu lub ponadrozmiarowym bagażu takim jak deski surfingowe, rowery, klatki dla zwierząt itd. abyśmy mogli wysłać odpowiedni klimatyzowany samochód odpowiedni dla wybranej ilośći osób i bagażu. Jeśli nie poinformujesz nas o większym bagażu możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami.
Możemy w drodze z lotniska zatrzymać się w supermarkecie lub żeby odebrać klucze do apartamentu?
Tylko po wcześniejszym ustaleniu i tylko w przypadku transferów przywatnych.
Czy możecie odebrać mnie z hotelu lotniskowego zamiast z lotniska?
Tylko po wcześniejszym ustaleniu i tylko w przypadku transferów przywatnych.
Czy transfer jest bezpośredni czy zatrzymujemy się gdzieś po drodze?
Transfery prywatne są w systemie od drzwi pod drzwi. Transfery łączone i rozkładowe łączone mogą w harmonogramie mieć przystanki w celu wysadzenia lub zabrania innych podróżnych.
Czy wasi kierowcy mówią po angielsku?
W większośći przypadków nasi kierowcy mówią po angielsku [80% załogi], jednakże z powodów organizacyjnych może zdarzyć się, że do obsługi turystów zagranicznych zmuszeni jesteśmy wysłać kierowcę nie mówiącego płynnie po angielsku. W takich sytuacjach kierowca w razie problemów komunikacyjnych kontaktuje się z naszym biurem które wystepuje w roli tłumacza.
Czy wasze samochody są wyposażone w pasy bezpieczeństwa?
Wszystkie pojazdy do 20 pasażerów wyposażone są w pasy. W przypadku autokarów część z nich nie jest wyposażona w pasy – jest to zgodne z regulacjami prawnymi. Jeśli jednak życzysz sobie, żeby autokar był wyposażony w pasy bezpieczeństwa poinformuj nas o tym.
Jakimi pojazdami dysponujecie?
Większość naszych pojazdów to nowe modele Mercedes Vito van albo równorzędne. Inne modele mogą być używane adekwatnie do Twojego zamówienia.
Czy ceny są u was stałe?
Nasi klienci płacą dokładnie tyle ile na voucherze. Płatnośći kartami płatniczymi lub kredytowymi mogą być obciążone opłatami manipulacyjnymi.
Czy wasze ceny są za samochód czy za osobę?
To zależy od usługi wybranej przez klienta. Większość naszych usług to transfery prywatne dlatego podana cena jest za samochód.
Czy wasze usługi są droższe od taksówek?
Nie, nasze usługi są tańsze szczególnie na dłuższych trasach.
Czy możecie mnie odebrać o dowolnej porze?
Tak, nasze usługi świadczymy przez całą dobę. Odbierzemy Cię o dowolnej porze bez dodatkowych opłat.
Jakie lotniska obsługujecie?
Obsługujemy większość polskich lotnisk.
Jaki jest obszar waszego działania?
Możemy zapewnić obsługę w większości dużych miast i miejscowości wypoczynkowych w Polsce, współpracujemy też z podwykonawcami dlatego obszar naszego działania jest bardzo duży.
Czy posiadacie wymagane prawem licencje?
Tak, posiadamy licencję nr 0019027 na krajowy i międzynarodowy przewóz osób. Wszystkie nasze pojazdy są dodatkowo w pełni ubezpieczone.
Co to jest licencja na przewóz osób?
Jest to licencja wydawana przez odpowiedni urząd po spełnieniu szeregu wymagań takich jak szkolenie, egzamin państwowy, zabezpieczenia finansowe, niekaralność itd.
Czy wasi kierowcy posiadają wymagane prawem uprawnienia.
Tak, wszyscy zatrudnieni przez nas kierowcy posiadają komplet dokumentów włączając wymagane zaświadczenia.
Jak długo świadczycie usługi przewozu osób?
Nasza firma powstała w 2004 roku. Od samego początku zajmujemy się przewozem osób i obsługą ruchu turystycznego.
Czy można palić w waszych samochodach?
Nie. Palenie w naszych pojazdach jest zabronione.
Jaką formę płatności akceptujecie?
Za nasze usługi możesz płacić gotówką lub kartą kredytową. Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym jeśli chcesz płacic kartą.
Czy muszę przedpłacać za usługę (płacić z góry)?
Nie, płacisz gotówką lub kartą bezpośrednio u kierowcy.
Regulamin
Akceptujemy karty kredytowe

SZYBKA WYCENA

Cena dla:
Jadę z:
Jadę do:
Wycieczka:
Liczba osób:
Cena od:
0 zł
cena za kurscena za osobę